FANDOM

Raettoz Industries

Tuto firmu založil James Raettoz ve svých 20 letech. V té době se zabývala importem a exportem zboží. Jak šel čas tak se z této firmy stala Mega korporace a stále získávala větší a větší vliv na trhu se vším možným. Potom začal Raettoz zakládat další a další firmy které se staly dceřinou společností Raettoz Industries. Z té se tak stala administrativní firma které má obrovský vliv ve světě a dál se rozšiřuje.

Dceřiné společnosti

Raettoz GunTech - tato firma má na starost zbraně všeho typu. A vyrábí nejen zbraně ale i vojenskou techniku. Je to největší společnost pod R. Industries. A jedna z firem s nejvyšším vlivem na trhu se zbraněmi.

Raettoz Solar - solární elektrárny pro čistotu životního prostředí. Tato energie se využívá pro elektro auta a také do domácností atd.

Raettoz Healthcare - tato firma se zabývá výzkumem nemocí, výzkumem léků na velmi nebezpečné choroby a hlavně pomáhá zdravotnictví. A protože James Raettoz rád pomáhá lidem tak tato firma zřídila i charitu pro nevyléčitelné nemoce. A úplně naposled zřizuje po celém Life Stánu domovy důchodců.

Raettoz Bio - má na starosti biopaliva a vůbec to jsou takové chemičky s velkým potenciálem.

Toto je zatím vše ale toto obrovské impérium se neustále rozrůstá takže toto jistě ještě nebude konec.

Vliv a bohatství

Vliv má tato společnost opravdu velký.Má velký vliv hlavně v energetice a zbraních. A vliv celého Impéria samotného je opravdu těžké určit.

Bohatství je taktéž obrovské v Lifecoinech to je asi 2,500,000,000,000. Takže celkem dost peněz. Ale je to jako s vlivem. Toto bohatství stále roste a jednoho dne to muže být 3x tolik. To nikdo neví.